Fredag för hela slanten

 Aaah känns SÅ härligt att vara hemma i Göteborg! Dagen började med sång och kaffe på sängen för käre far som fyller år idag! Tittade ut genom fönstret och konstaterade även att vintern kommit, helt vitt överallt och wonderful sunshine!
Dagen fortsatte med tre timmar hos frisören Eva på salong Mazi. Det blev kortare, mer uppklippt och med nya blonda slingor och en ljusbrun färg i resten av håret. Som vanligt känns det lite konstigt, men jag vet att jag kommer va jättenöjd om så där en vecka när det smält in lite mer.. Frissan var iaf jättenöjd med denna "helrenovering av huvudet" som hon kallade det! Haha sant så sant, jag har hår för minst tre personer och därför inte så konstigt att det tog över tre timmar.

Nu är klockan halv sju och det e kålsvart ute, känns som det är mitt i natten! Mamma och pappa for just till stan för att gå på bio. Brorsan e på väg till Danmark och strax ska jag träffa Nadoula mou för att fira världens västa fredag!! (kom på det nu ba så där.. men det känns faktiskt som det är världens bästa fredag!)
Ah la vita é bella!

"Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det va la roligt hurra"


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hello hehe! Jag har det bra hemma på kusten! Satans kallt bara... Imorn ska jag till Torp och införskaffa jacka och skor så är jag good to go to New Zeeland sen!!! Jag tycker faktiskt att vi ska dra en Sagan om Ringen rulle innan vi drar... Bara för att få längta ännu mer! Hoppas du får det bra i CHREKLAND! O bli nu inte allt för brun som en pepparkaka! Ses i december! Haha fasen va sjukt det låter... Puss o kram!

2008-11-23 @ 13:11:36
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0