En lång lördag

Om du vill ta det vääldigt lugnt och få massa gjort så är Lidköping the place to be! Den här lördagen har till exemple varit enormt lång! Så här lång är den aldrig i Göteborg... Märkligt...
Jag var på Elgiganten, men hittade ingen epilator som jag ville ha, men hittade däremot en present. Hihi jag gillar fina paket...Personen som ska få den vet ingenting... men så här ser den ut:



Efter shoppandet har jag pluggat, tagit ett fotbad, lagat jättegod mat och ätit den alldeles själv! Helt boring, men jag är mätt och glad hur som helst=)
Idag är det ju Halloween, men det blir ingen maskerad det här året. Tänkte däremot lägga upp ett par bilder från innan  förra årets party på Chalmers. Då hade jag lite beslutsångest, kunde inte bestämma mig vad jag skulle vara, men tillslut blev jag pirat, och inte vilken pirat som helst, utan det var då den danske piraten föddes. Sedan dess kommer den sidan upp varjegång det är alkohol med i bilden. Spör meg ikke hvarfor...








Nu ska jag till Sandra och dricka drinkar eller något annat spontant.... Vem vet, kanske kommer den danske piraten fram även ikväl...?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen ååh, har du köpt en present till mig :P haha!

Miss u my cutiepie!!



kram nadia sou!

2008-11-02 @ 21:25:14
Postat av: Webbmaster haha

hihi det kan jag väl inte sägaaa!!!

2008-11-03 @ 00:49:40
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-11-03 @ 00:54:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0