Chili con carne y amor

På en timma som jag varit hemma nu har jag hunnit städa, börja packningen inför imorn, pratat i telefon (ett måste=) OCH lagat chili con carne! Det skulle jag vilja kalla effektiv! Nu ska jag iväg till gymmet för att hoppa runt en timma, för att sedan komma hem, äta och plugga tills jag somnar. Igår skulle vi plugga här hemma hos mig, tänkte va så där sjukt kreativa och effektiva, men istället såg det ut så här:


Ja, atletiska is the word. Hade inte så mycket med vårt projekt att göra, men det var väldigt skoj!!!
Imorn lämnar jag Lisch och kommer tillbaka om två veckor! Så länge har jag inte vart bort nångång under terminen..Hoppas inte alla blommor dör och jag själv glömmer av hur man pluggar. Confusion or illusion?

Om exakt en vecka har jag landat i Grekland för en timma sen. Kanske är jag på väg i taxin till Tatia för att byta kläder, för att sedan ge oss ut i Thessalonikinatten, med lots of Retsina, pitagyros och amor de vida! Ayayay....

....Men först.....
.......GYMMET!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Johanna

fasen vi är rätt snygga uppochner ändå!

2008-11-19 @ 20:56:31
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/
Postat av: Julia

mysig blogg:P

rolig bild :d haha

2008-11-19 @ 21:16:50
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0