Äntligen hemma



Location: Göteborg
Dagens artist: Bob Marly



Just nu är jag så jävla förbannad. Det är TREDJE gången jag skriver detta förbannade inlägg. Om det händer igen att hela skiten försvinner är det ödet att jag inte ska skriva något idag...

Jo, som jag skrev det andra två gångerna (som ni klart inte vet) så är jag hemma i Göteborg. Och det känns väldigt härligt, känns som jag inte vart hemma på en månad minst. Nu tänker jag bara äta massa jätteonyttiga saker och ha mysigt hela helgen lång, så får vågen säga vad fän den vill. Eller vågen å vågen, rättare sagt mitt samvete. Jag måste erkänna att jag är lite av en fett-fobiker. Men den här helgen ska jag äta MASSOR och frankly my dear, this weekend I don't give a damn. Mamma hade gjort jättegod köttgryta idag när jag kom hem. Sen rullade kvällen på med choklad och det bästa med hela hösten- kastanjer!!!!
Ryktet säger att det ska bli lamm imorn! Ååh me love it!!!

Just nu lyssnar jag på en av världens bästa o-krönta kungar, nämligen Bob Marley.
Could you be loooooved and be loooved...?
Snacka om summerfeeling...♥

Kvällens Idol är över och Lars får packa väskan och dra. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om honom.. wierd är vad han är..hmm.. Men jag tror ändå att svenska folket kommer att sakna honom på nått sjukt sätt. Kevin var ju klart bäst. Han har redan vunnit hela Idol. Den grabben har det.





"I wanna love you and treat you right
I wanna love you every day and every night"
-Bobby Marley






Kommentarer
Postat av: Johanna

Jess jag är kvar i Lisch. Party tonight vettu! Svajker!!! Trodde du skulle vara kvar i helgen ju! Aja jag får updatea dig på bloggen imorn med bilder ;) Ha en bra helg!! Massa kramar!

2008-11-08 @ 14:35:47
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0