Somewhere over the rainbow

De sötaste

Ojoj, vilken grymt fullspeckad vecka!
Jag kan bara inte förstå hur den har kunnat gå så fort!? Förra fredagen var jag och Lady D på Lounge, efter en mycket trevlig tjejmiddag hos Nimsan=) Väl på Lounge, var det massa roliga människor där. En sångare vid namn Max C sjöng sina sånger (fan va grym han va!) innan Stonebridge tog över micken och mixerbordet. Inget illa om Stonebridge, men det hade vart bättre om de var förband åt Max C och inte tvärt om!

Natten mellan lördag och söndag var vi i greksika kyrkan, eftersom det var ortodox Påsk. Efter prästen predikat, alla tänt sina ljus, stearinen runnit över hela handen, soppan blivit uppäten var det söndag och full rulle igen! Det började med barndop, och inte vilket dop som helst, utan mina brorsöners, tvillingarna Erik & Oskar! Riktigt fint var det och inte ett öga tort kan jag lova efter Åsas sång "Två små underverk".
Helgen fortsatte med släktmiddag, lamm, tårta och annat delicious innan jag fick hoppa in i bilen och åka upp till Lisch!

Veckan fortsatte lika fullproppad! Måndag och tisdag hade vi guidade turer på slätta (ska läsas sccchlätta för er stadsbor;) *HostHost*
Ja, hur som helst, hade vi guidning, och självklart trivdes Helena som fisken i vatten!! I totally LOVE the mick;)
*Kärlek*


Hela klassen var hur grym som helst! Och lika grym var kick-out-festen som vi hade på tisdagkväll! Galenpanna, Så ska det la låta, Sannas lek och mycket mycket mer! Och vilken MAT! Bra jobbat säger jag bara;)

image5
KulturTurism

          


Nu är det torsdag och här sitter jag i Göteborg och har precis gjort klart min hemtena!!  Woohoo en liten applåd till mig själv=)
Torsdag... Torsdag! Det betyder att jag åker till Grekland i överimorn!!!!! Anna är du redo att lyfta vingarna och flyga..?

En sak till:

Jag har klippt av mig mitt HÅR!!! Ajjamen ajjamen, jag gjorde det, över en halvmeter av mitt kära hår föll till marken, bara så där!!!!!
My mojo is gone, but I will keep on dancing

Kommentarer
Postat av: ANNA K

AAAAAAAAAAAQH imon drar vi! heeelt galet..

2008-05-02 @ 11:35:39
URL: http://annaliljegren.blogg.se
Postat av: Mikaela

Gaaaah, imorrn sker det mina damer!;) helt tokigt, längtar!Är hemma en sista sväng i Lisch nu o plockar med det sista, men måste garanterat packa om senare...Haha, 15 kilo är INGET, kan jag meddella. ;) Vi hörs om NZ-resan. Sköt om dig nu, o ta hand om Anna!Kraaaam!

2008-05-02 @ 15:20:58
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0