Senaste nytt fran Nea Marmara

Igar var ju var kara Melodifestivaaal, och klart kollade jag och holl pa Sverige! Ja, jag gick till och med sa langt att jag rostade for min sista euro pa mobilen! Men forgaves... Charlotte, vad hande egentligen..??
FAST, jag tyckte att Armenien var grymt bra med Kele kele.... Ryssland.. hmm sadar, lite too much av allt enligt min smak.
I onsdags var min grekiska namnsdag, och det var riktigt kul!! Har firar man ju det en hel del mer an vad man gor i Sverige som ni kanske vet. Mina vanner pa diverse restauranger kom och kramade och pussade mig och grattade. Pa jobbet likasa. Ja det var riktigt mysigt att ha namnsdag:) Pa kvallen var jag, Anna, Anastasia, Magda och Christos pa Notos, ett stalle som ar riktigt frascht! Efter blev det Dock, ett stalle som Efis bror ager.
Jag tanker pa hur kul det kommer att bli att komma hit nasta ar nar jag inte jobbar. Det kommer bli en helt annan grej, jag kanner ju sa sjukt mycket folk har nu! Superkul!!

Idag hade vi fint besok pa PC, agaren av hela hotellet var dar! Haha ja det var lite pirrigt, alla stassade om kring som det varsta. Han vet vad han vill den mannen... Full body relax massage, och ingen far ga tills han vill ga!!!

Min mobil ar lite konstig, meddelanden kommer inte fram ibland, sa om jag inte svara pa sms sa ar det nog darfor!


Mamma- Grattis igen pa Mors dag!!!



Kommentarer
Postat av: Miss J

Greklands låt var inte dålig den heller! Vår kära Enrico älskade henne för hon såg ut som Britney... :P Ja o ja vi lever allt la vida loca! En sjua vodka slank ner på ca 3 timmar i fredags... :/
Hälsa annapanna!

2008-05-25 @ 20:33:15
URL: http://jojoonthemove.blogg.se
Postat av: Mikaela

heeeey hopp våra Greklandsbönor, hoppas allt är bra med er!(Såklart att det är, what else liksom?) :) Här i England är allt tiptop, särskilt med tanke på att hela kollektivet ska på sex and the city-premiär på onsdag, wiho! Hörru, hur ska vi göra med biljetter till Singapore o NZ?Behöver nog boka ganska snart. Hör av dig, jag finns på mitt mobnr och mail...o facebook och blogg. Sådär ja, thats all folks!Kramar!!

2008-05-26 @ 15:17:05
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0