Ricky Martin i Marmara

Pa radio alltsa...
Sitter har igen pa vart kara internetcafe, idag pa det stora, och dagen till ara spelar de RICKY MARTIN, min Ricky Martin, kunde inte bli battre efter en lang, inte jatterolig, dag pa jobbet! *Suck* Idag hade jag inte natt att gora pa jobbet, satt och skrev pa min dikt, som jag borjade med forra lordagen. Jag skriver en rad lite da och da nar jag inte har natt att gora. Borjar typ sa har:
Lordag i receptionen, lugnt och stilla, med mitt har jag pilla.
Inget att gora, trist musik fick hora.
Maten smakar inte bra, undrar om jag snart far dra.

To be continued=) Nar jag har riktigt, riktigt trakigt sitter jag och forsoker skriva ner noterna till den enformiga pling-plong musiken som strommar ur hogtalarna dag in och dag ut. Det du! Sa kul kan man ha pa PC en dag i maj innan sasongen kommit igang!!

En beundrare av varsta sort rakade vi ut for haromdagen. Jag och Anoula hade vart pa mitt alskade Ploton, stallet med hon-han servitrisen, bryggan med roda lampor och the best music in Marmara. Nar vi var pa vag hem, gick vi som vanligt forbi alla fisktaverner, och ut kom killen i bla skjorta som vi gladeligen sager hej till varje dag, for att i ar sa trevliga och valuppfostrade sa klart. Ut flog han ialla fall och tjatade om att vi skulle stanna och ta en drink med dem. Efter att vi sagt nej tack, tick tack och gatt dar ifran, kommer p*ckot efter oss i en bil och tjatar om att vi gjort honom galen nu i tva veckor! haha....

For ovrigt sa har Anna massa myggbett pa fotterna, jag har gjort sonder tva par skor, och sammanlagt har vi det kanonbra och tanker nog inte komma hem igen!!

Kommentarer
Postat av: Miss J

Hallå hehe! Ni verkar då ha det bra! =) vi har det bra i england me, med jobb på veckorna o fest på helgerna! precis så livet ska va. =) har ni inga bilder o lägga upp? =) Massa kramar!

2008-05-20 @ 21:49:15
URL: http://jojoonthemove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0