Kandisar, jajamen=)

Helt sjukt vad varlden ar liten, och da vill jag saga att Marmara ma vara annu mindre! Alla vet vilka praktikanterna fran Sverige ar! Idag kom jag in i matsalen och borjade prata med en valdigt trevlig kille. Jag satte mig med honom och hans kompisar, och fortsatte prata om jobb och annat. Sjalvklart visste de redan vem jag a Anna var, de sa att alla vet vem vi ar, att vi kandisar. Haha, kanns inte helt fel!
Annars sa gar jobbet bra, traffar en massa Natashor (ryssar) varje dag som koper behandlingar och produkter for mer en min manadslon! 
Idag sa at vi middag pa en restaurang nere vid hamnen, det var nog det godaste jag atit sen jag vet inte nar! Kotopoulo med citronsas. Till efterratt fick vi glass och ouzo!! *Juuummie*
Imorn ar jag ledig, sa da tankte jag ga och sola och fixa grekiskt telefonkort om jag orkar;)

Ta leme!!!!!!!

 

Kommentarer
Postat av: Nadia

hej min vän!
Det är så roligt att följa din blogg =) Det är kul att du uppdaterar så ofta, ja ganska ofta iaf =) Jag glömde helt att svara på ditt sms häromdagen, det var mkt på jobbet just då å sen glömde jag av. Här e allt bra, mkt på jobbet just nu. Sen e det semester, gud va skönt =) Igår gjorde jag nåt oväntat haha, jag köpte en 50 tums plasma tv! jag e inte klok! Men det var ett klipp som inte kommer igen, jag måste tänka så haha. Hoppas allt är fint med dig, det är ju inte så pjåkigt att vara kändis-eleni ;) Puss å kram nadia

2008-05-14 @ 22:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0