Hejdåå

Nu åker vi om åtta timmar! Väskan ska packas om, håret ska torkas, skivorna ska läggas i skivväskan, kompisar ska ringas, biljetten ska skrivas ut, de sista grejerna ska läggas ner! F*N att jag alltid ska va ute i sista minuten! Jag är så stressad att jag inte kan göra nånting. Ett, två, tio..ska ta några djupa andetag och skynda mig nu innan jag somnar stående! Men jag vet att det kommer bli så himla kul nu!!! Hoppas ni alla får en riktigt härlig sommar=))
Puss och kram, saknar er redan lite grann;)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Bloggdesign till utlottning! Kolla in min blogg för att se hur du kan bli den lyckliga ägaren till den! :)

2008-05-02 @ 23:34:43
URL: http://sussie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0