Som vanligt har jag glomt vad jag inte skulle glomma...

Idag ar jag ledig igen!!! Sa himla harligt! Dagen borjade med powerwalk innan frukost langs stranden. Vinden flaktade och jag bara visste att det skulle bli en bra dag idag;) Det har varit varldens ovader nu i tva dagar med regn, aska och blixtrar. Men lagom efter att jag tvattat idag var det wonderful wonderful sunshine!
Sa klart var jag tvungen att bege mig till LA PLAYA!!! Eller aa, paralia ar det ju faktiskt, e ju i Grekland! Klart somnade jag pa stranden och nu sitter jag har pa internetcafet och har apont i armhalan! Inte att rekommendera att sola armhalorna faktiskt!

Idag spelar Grekland-Sverige och jag vet inte hur manga som fragat vem jag ska heja pa. Frankly my dear, I don't give a damn... i alla inte vem som vinner! Kanns jattebra att jag kommer vara hur glad som helst vem som an vinner. Det ar jag ganska ensam om har i Marmara kan jag tanka mig haha.. Hur som helst ska vi nog kolla pa matchen pa nan storbildstv och heja pa Ibrahimovic och Charisteas =)

Igar var en bra dag det med, jobbade pa Sithonia, det andra hotelllet som e lite mindre. Det osregnade ju sa alla ville ga pa SPA istallet! Det var sa mycket folk att vi inte ens hade plats! Efter den regniga dagen fick jag ett mycket trevligt brev, innehallande DRICKS! Mycket uppskattat;) Sen traffade jag Anna och Tatia, gick och kakade creps och spelade biljard.

Konstigt att jag alltid tanker pa sa mycket grejer som jag maste skriva har pa bloggen, och sjalvklart glommer jag alltid halften nar jag val satter mig vid datorn! Ah...

Gick just in e in javla pinne som stack ut fran ett fotbollspel har bakom mig, nar jag skulle forlanga tiden for internet. FY F**N vad ont det gor! Kommer nog ha ett fint blamarke imorn pa laret. Jag sager det, fotboll e inte riktigt min grej!
 
Nagra nyheter fran Swedenland??

TA ΛEME!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej babe! Låter som ni har de hur bra som helst där nere! Själv ska ja inte heller klaga. Jordgubbarna o färskpotatisen börjar komma nu, my favorites! Use protection hahah. Kram

2008-06-12 @ 14:02:32
Postat av: Miss J

Hello hehe! har du det bra i greklandet? här i englandet flyter livet på. i helgen var jag hemma i svea och avnjöt skaldjur och salta bad! =) Kramar!

2008-06-18 @ 15:22:43
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0