Den basta dayen off

Jajamensan, idag hade jag nog den basta lediga dagen nansin! Vaknade helt utvilad runt tio, gick upp gjorde kaffe och at frukost. Slangde mig pa soffan och laste nastan klar boken jag laser, typ 30, som ar sa bra att jag verkligen forsoker att inte lasa ut den! Senare gick jag och Anastasia till stranden och lag dar ett bra tag, tills vi blev uttrakade och borjade leta efter gymmet som vi hade hort skulle ligga dar nanstans. Nar vi val fann det var det rena besvikelsen, gymmet var ungefar lika stort som mitt rum! Istallet gick vi och satte oss pa en restaurang vid havet. En valdigt valdigt grekisk restaurang. Blaa (vad dumt det ser ut haha), anyhow, blaa stolar med rutiga dukar, grekisk musik som A satt och sjong med till for full hals, och en trevlig liten gubbe som glatt serverade. Perfect!
Och maten, vinet och frukten var alltsammans hur gott som helst! Kort sagt, en riktigt bra day off!!!

Lite news fran jobbet; vi har fatt tva nya praktikanter pa Meliton, dar jag jobbar mest, fran Moldavien. Jaa, de har tydligen universitet i Moldavien! Jag maste tydligen bott i en bubbla av forutfattade meningar om lander som Moldavien och Kazakstan haha.. Tva jattegulliga tjejer i alla fall, som ar valdigt propert kladda.. Trodde jag ialla fall tills i lordagskvall! Jag, Anna och hela ganget gick ut till Dock, dar vi stotte pa de sma praktikanterna med minimalt sma och utmanande klader pa sig, dansandes som till den varsta Bling-Bling musikvideon! Jag var i lite chocktillstand...
Efter Dock akte vi till Villa, det storsta stallet i Marmara. Dar var inte jattemycket folk, men musiken var bra! Det roligaste var att den nast hogsta chefen pa PC var med oss tjejer ute!! Och da vill jag saga att han e en rolig gubbe pa ca 60-70 ar! Nar vi trottnat vid 5-tiden korde han hem oss, efter att ha bjudit pa allt hela kvallen! E man chef pa PC sa e man!

Igar var jag ocksa ledig, da var jag och lakaren, en 27 arig tjej, pa den basta strandbaren ever! Kohi-beach tror jag den hette. Det var kul dar, tills jag badade och brannde mig pa en manet! Lite halv-hypokondriker som jag ar trodde jag sjalvklart att jag skulle fa men for livet, men tur att jag var dar med en lakare! haha.. Idag ar markena nastan borta ialla fall;)

Nu i dagarna ska vi flytta in i var jobb-bostad. Eugenia har flyttat in, och gullig som hon ar har hon redan stadat oxa! Nu ar det bara tandborste och pyjamas som saknas sa e saken biffteki!!!

Adios!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0