Internet @ home

Jajamensan, underverkens tid är inte förbi, vi har fått internet hemma!! Efter mycket krånglande och kånkande har vi äntligen fått det att funka, och nu kan jag skriva Å Ä Ö!!!
Nu har jag jobbat i två dagar sedan jag hade two days off, då jag, mamma och pappa åkte 37 mil till farmor! Det var verkligen jättekul att vara där! Vi hann med både att äta lamm, grilla fisk, åka upp till byn, gå ut och festa med kussen och hans kompisar, shoppa OCH sitta och prata med jiajia och faster Roula! -Och ja Peter, det var grymt i Karditsa, det kunde du aldrig tro! hehe...
Idag är det ju lördag. Vi var SJU personer i receptionen, på två stolar, tre datorer och alldeles för lite att göra! Jag satt och lärde Tatia svenska istället. Mycket kul! Efter att vi satt och sjöng Fader Abraham för full hals på Molos igår, ville hon bli grym på svenska nu=)
För övrigt så sov jag två timmar inatt, men nu ska jag ta och börja fixa mig för nattens äventyr- It´s Villa night baby;)
Imornon är jag och Anoula lediga tillsammans för första gången!!!! Ska bli jättekul!! Det blir bara Anoula-Eleni hela dagen lång!!!


The babes på Molos
Tatia, Nasty, Vaso, Anna och så jag

Kommentarer
Postat av: Miss J

Usch va bruna ni har blivit!!! en annan blir bara blekare o blekare för varje dag som går... :P hälsa anoula och ha det bra på er lediga dag! Kramar!

2008-07-23 @ 11:41:28
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0