Nattens bekännelse


Guess what..?



Idag tänkte jag berätta en hemlighet. En hemlighet som syns om man letar ordentligt. Jajamensan, jag är en sån där typ som samlar på allt. Jag hatar att slänga något och gör det så sällan som möjligt. Det hela började som liten och trodde att om man hade mer än två av något så hade man en samling, och detta slutade med att jag hade en massa himla samlingar.
För att göra historien än (om möjligt) mer spännande, så städade jag mina garderober härom dagen. Oj oj OJ säger jag bara... Visst fann jag en å annan fjortistop med massa påsydda strassmycken i härligt jazztyg. Jag kommer ihåg hur mycket jag älskade sånna topar. Alla var de svarta, men oj så unika.
Inte nog med topparna, utan jag hittade riktiga guldgruvor också, nämligen en påse med klistermärken på Backstreet Boys, en kallender med de snyggaste killarna 1999, en tavla med Leonardo DiCaprio i guldram och anteckingsblock från engelskalektioner!
Jag tog det som ett tecken från Gud och slängde ALLT! Efter det fick jag ett ryck och samlade även ihop två stora svarta sopsäckar med kläder som jag ska skänka bort till nån som behöver fjortistoppar med än vad jag gör.
Den lilla jäveln i mig hängde glatt upp Leonardo DiCaprio-tavlan över storebrorsans säng för att se reaktionen när han kom hem hihi...
Resultatet lät ungefär så här: "Helenaaaaaaaaa, det är nån som borde springa iväg till snickerboa NUU!!!!!"

När mormor var här på middag i söndags försökte jag pracka på den på henne, men ack det gick inte.. Hennes favorit är Henrik i Scotts, näst efter morfar då♥

Efter denna rensning har jag nu beslutat mig för en ny policy: har jag två av något, har jag en för mycket!


Kommentarer
Postat av: Anna K

hahaha jag borde verkligen ta efter det där, men det skulle ju ta veckor!!...

2008-12-17 @ 08:43:22
URL: http://annaliljegren.blogg.se/
Postat av: Jayjay

hahaha skönt gjort!

2008-12-20 @ 12:51:13
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0