Party people

Ja gott folk, endast TRE dagar kvar till julafton! Idag ska familjen Brännässla ta in granen och klä den. Det är ett kul nöje tycker vi... Mamma och brorsan försöker alltid hänga på kulor så där lite utspritt och stilrent, samtidigt som jag "terroriserar" den (tycker de), och gör mitt bästa för att så mycket som möjligt ska få plats i det kära trät! Pappa nöjer sig med att sätta upp stjärnan. Jaa, det är alltid kul att klä granen=) Kort från vårt granprojekt kommer sedan...

Igår var det julfest med glögg i mängder i medicinmuggar (och på vissas tröjor), pepparkakor och vin! Tanken var att vi skulle ut sedan, men gamlingar som vi blivit kändes sängen mer lockande, så festen tog slut strax efter tolv. Som Nadia sa "Näe nu måste vi åka hem, vi ska ju ligga i sängen och prata!"

Idag ska jag fän se till att plugga! Hur svårt kan det vara..? Men kära kulturare om ni läser detta, VAR hittar man något som helst om EUs turismpolitik? Jag har läst häftet "EU och bla bla bla" men hittar inget bra.. Suck.... SO totaly boring...

Puss och kram, klä en gran♥
(rimmade nästan iaf)


Kommentarer
Postat av: Nadoula

haha jag visste att du skulle blogga istället för att plugga :P

2008-12-21 @ 14:47:47
Postat av: Anonym

GOD JUL!!! puss o kram

2008-12-24 @ 12:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0