Nu får det vara nog

Nu borde jag ta mig i kragen (om det va så att jag hade nån) och börja plugga! Jag blir så förbannad på mig själv. Nu har jag sagt till mig själv i en å en halv timma att "faan Helena, om inte du sätter dig ner och pluggar NU så får du inte åka till Nya Zeeland!"  och då svarade Helena den sega halvan, "Men shit asså, relaaax, det fixar du imorn...eller överimorn.. eller en annan dag när du känner för det!"
Det e inte lätt ibland asså!

Julen har vart kanon by the way! Har fått leka med alla de söta små, som kommer va så stora men söta när jag ser dem nästa gång! Ah, varför växer man så fort när man är liten?
Juldagslegenden på Parkan, blev som vanligt kanon! Efter att jag fått köldskador i fötterna av över en timma i kö var det crazy dancing och dyra drinkar som gällde! Precis som det ska vara!! Kvällen slutade med att jag trodde att jag skulle behöva ta bort blindtarmen. Men det behövde jag inte. Det var en fördel. Sen sov jag...
  
Dagen till ära spenderade jag med min andra hälft på El giganten och IKEA. Jag skulle köpa en mobil, en tv-box eller vad det heter och en farbaskad epilator, men det blev Mamma mia istället! Inte helt fel det heller=) 
Nu ska jag försöka samla mig och göra ett ryck och börja plugga... i alla fall i en halvtimma, tills det är dags för mat!!!


  

Tur att vi hör så bra:
-Vad det ser ut, de renoverar ju fortfarande!
-Jag tror faktiskt att de renoverar!

-Oj där hänger en massa bävrar!
-Jag tror det är sånna där...bävrar! 
=)
 

Kommentarer
Postat av: Obeha

Hahaha du e för härlig =)

2008-12-27 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0