Nu är det jul igen


Dagarna bara försvinner när man är hemma i götet, förstår inte riktigt hur! Idag har jag suttit och pluggat på hemtentan hela dagen och ringt diverse möjliga praktikplatser.. Det går ialla fall framåt nu! Det känns som jag kommit in i sånt där harmoniskt flyt nu, känner mig inte alls stressad för nåt, så det är väldigt härligt!

Dagens höjdpunkt, som också gjorde att jag missade Bonde söker fru, (damn), men i alla fall, var kvällens pepparkakshusbak! Jag kommer väl ihåg när mamma skulle baka ett för många många år sen.. Det slutade med en massa svordommar, brända pepparkaksbitar och klister över allt. Så den uppgiften har jag tagit över från min kära mor, som bojkottar pepparkakshus! 

Hur som helst så är huset klart , invånarna har flyttat in och väntar nu på Tomten...  

Mamma och pappa...

...jag och brorsan!

Kommentarer
Postat av: Emelie

David sa att du oxå hade en blogg.

fin blogg hörrö! :)

o välkommen hem till göteborg igen!

2008-12-19 @ 21:15:32
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/
Postat av: sandra dee

heeej!! vilket fint hus haha. hur gick det i bonden??? snart ses vi wohoo! puss

2008-12-20 @ 11:47:24
Postat av: Jayjay

Heeej! Jo vi hade sjukt kul.. Mkt stress, men d e så d ska va ;) fick ju avsluta allt me en härlig fest så vi va nöjda :) Fiiint hus hahaha, önskar ja hade energin att göra ett likadant.. Japp snart drar vi, heelt sjukt!! See ya soon KRAM

2008-12-20 @ 12:48:41
URL: http://jayworld.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men va fiiiint pepparkakshus! Ja det var nastan sa att vi fragade efter julmust och pepparkakor, men vi har inte gjort det an... =) Hoppas du har det bra i kalla Svea! Pussar o kramar!

2008-12-24 @ 11:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0