Med brist på ambitioner...

En gång i tiden hade jag ambitioner för miljoner, idag kan jag knappt stava till det. En riktigt jävla tråkig eftermiddag. Ja, jag fick lära mig som ung Graffitireporter att man ska undvika svärord när man skriver, men om man verkligen är arg och behöver förstärka det man känner ska man skriva dem. Och i så fall skriva ut dem, inte typ j***a... Så därför har jag berättigat att skriva att idag var det just en jävla eftermiddag!

Jag vill inte göra min hemtenta och jag vill inte söka efter någon praktikplats. Idag ville jag gå till gymmet, men nähä då, då var det stängt! Gjorde sönder en hylla igår med kraften av humörsvängningar. Hoppsan. Ibland funderar jag på hur någon kommer kunna stå ut med mig och mina humörsvängningar. Att köra bil i sådant tillstånd är inte att rekommendera. Eller hur Nadia?

På tal om att köra bil, så borde turister få en egen fil tycker jag. Synskadade också. Dåliga förare. Slöa förare. You name it! Eller egentligen så skulle det räcka med att ge mig en egen fil!

Summan av kardemumman så var det en alldeles för lugn eftermiddag, hände inte nånting.. Nu längtar jag verkligen efter lite action! Ska nog sätta upp boxningssäcken och puckla på den ett tag tills jag fått slösa energi på något onödigt bra!!!

Spread your löööv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0