Last Christmas I gave you my heart

...but the very next day, you gave it away. This year, to save me from tears, I'll give it to someone special



Idag tänkte jag skriva en liten julnovell, men kom på att jag inte orkar idag.... Kort och konsist kan jag säga att det har varit en väldigt mysig julafton (förutom att big bro saknades). Dagen började lycksosamt med att jag fick mandeln i gröten. Japp så nu vet ni det gott folk, nästa år bli det bröllop!=)
Efter att Helena fantiserat ihop hela senariot i huvudet, tänk klänning, kyrka, fest, mat, fest och lite mer fest så åkte vi till mormor och morfar. Sedan bar det av hemåt för Kalle ofcourse. Sen kom släkten. Resten av kvällen var det mat mat och mat.... Nu är det efterfest med stin igia mas och en massa tzifteteli! Opa opa, nu årkar jag inte mer, nu ska jag sova tills morgondagens festligheter börjar!!!

God Jul på er allisammans!!!!

Στην υγεια μας ρε παιδια

Kommentarer
Postat av: Jayjay

Ojoj GRATTIIIS, får man komma på bröllopet?! ;)

Haha jag spyr på heeela tentan! Fiiifaaan! Jag hade gjort till fråga 4 typ innan ja kom hit över jul så så effektiv kan man kanske inte säga att ja e. Men drar till sthlm måndag sen hinner ja ej kolla på den förrns den 3-4e nångång, vilket känns stressigt. Så ja ska ludda ihop skiten och gå igenom den sen bara. Sen fåre bli som blir me skiten.. Min jul har varit underbar!! Din likså verkare dom.. Kan du fatta??!! Verkligen snart bara nån vecka kvar.. Sjuuuukt!!! Ha en trevlig helg! Nu ska ja springa på rea! :) Kram kram

2008-12-27 @ 08:47:50
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0