Jag ser ljuset

Tentaplugg- nej tack!




Nu ser jag ljuset ur tunneln, ja snart är hemtentan KLAR!!! Endast en fråga kvar, och enligt mina planer ska jag vara klar även med den på fredag innan klockan blir sen! Woho do I feel good or what! Praktiken nästa termin är så gott som klar den med.. eller nu kan jag inte göra så mycket mer ialla fall. Har fått en plats, men var på intervju för en annan idag... så tralalala la vita é bella!

Imorn är det nyårsafton och då ska jag på middag hos Nadia. Det blir kyckling a la europa del syd, och massa gott till efterrätt! Och enligt Paulo Coelho bör man ju göra en lista över vad man tänker göra nästa år. Så nu tänkte jag lansera min alldeles egna "Detta hade Helena tänkt göra 2009"-lista! 
  • Plugga international cultural tourism på Nya Zeeland
  • Hoppa fallskärm
  • Ta kort på minst en livs levande pingvin (love love love them) 
  • Ta steget ombord på planet och komma hem igen (jaa, jag lovar!)
  • Ge 100% på min praktik
  • Åka till Grekland minst två gånger
  •  Vara ärlig mot mig själv och andra
  • Dansa mer, skratta mer, älska fler (höhö)
  • Kort sagt, leva mer!
Från oss alla, utan att låta allt för schitzo, till er alla Ett gott nytt år, 2009!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gott nytt år!!!

Kraaaaam

2008-12-30 @ 22:25:04
URL: http://emeliesdagbok.blogg.se/
Postat av: Jojo

Ah nice lista Hehe! Gott nytt år på dej! =)

2009-01-01 @ 10:18:02
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/
Postat av: Jayjay

haha låter najs d där ;) see ya' soon

2009-01-02 @ 23:40:30
URL: http://jayworld.blogg.se/
Postat av: sandra

heeej babe! haha det e trist som fan o packa. i know. jag har som sagt nastan bara sommarklader, o 2 par byxor typ. herregud det finns ju sa man kan kopa dar i varsta fall! har shoppat som en galning har sa vetefan hur jag ska fa me alla, haha! men shiiiit ni aker ju snart!! haha kan ju inte skriva om boysen pa blogen, tank pa att min farmor o fartfar laser den hihi. ses snart! puyss o kraam

2009-01-04 @ 11:58:54
Postat av: Anonym

heeej babe! haha det e trist som fan o packa. i know. jag har som sagt nastan bara sommarklader, o 2 par byxor typ. herregud det finns ju sa man kan kopa dar i varsta fall! har shoppat som en galning har sa vetefan hur jag ska fa me alla, haha! men shiiiit ni aker ju snart!! haha kan ju inte skriva om boysen pa blogen, tank pa att min farmor o fartfar laser den hihi. ses snart! puyss o kraam

2009-01-04 @ 12:01:05
Postat av: Jayjay

Näeee ja har inte börjat packa än, sjukt stressad. jävla tentafan. ja måste göra klart den idag, har skitit i den för läänge nu. ja kommer oxå glömma hälften! Vet du om man måste ha såndär adaptergrej till uttagen i väggen. d e ju olika ibland så inte våra funkar i hålen om du vet va ja menar.. Ja kommer ta me mig alldeles fööör mkt! hur många kilon får man ha?? Men sån e ja ;) Lycka till me packningen! ses tis, woohooo!!!!!

:-* & kraaaaam

2009-01-04 @ 12:27:28
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0