Lay all your love on me

Nadia Nadoula mou, jag ska spara undervåningen till dig så alla våra barn kan leka tillsammans på platian och så vi kan dricka kaffe när våra prinsar är ute och krigar! Haha wouldn't that be something?

Dagen har bara försvunnit så där sjukt fort igen! Men nu mina damer och herrar har jag abslout sista dagen i Lidköping imorgon! Då blir det redovisning a la Alingsås, Luciafirande, bowling och middag på en restaurang här i stan! Woho sen ska jag lägga ner mitt liv i kartonger igen och dra lasset hem till Göteborg till mor och far!
Hur ska hela min lägenhet rymmas i mitt rum? Hmm...
En annan otrolig sak är att om FYRA veckor åker jag till Nya Zeeland! Hur kan tiden gå så fort??

I söndags var jag och mamma och tittade på Mamma mia. Det var så mysigt och filmen är ju hur bra som helst!! Den är inte så sorglig egentligen, men jag grät hela tiden..Don't ask me why haha, men låtarna går rakt in i hjärtat, känner mig träffad i varenda en...  Bäst av alla är ändå "Lay all your love on me"



It was like shooting a sitting duck.
A little smalltalk, a smile, and baby I was stuck.
I still don't know what you've done with me;
A grown-up woman should never fall so easily.
I feel a kind of fear,
When I don't have you near.
Unsatisfied, I skip my pride,
I beg you dear...

Don't go wasting your emotion
Lay all your love on me
Don't go sharing your devotion
Lay all your love on me...
♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0