Ciao ciao Lidköping

Location: Göteborg
Dagens artist: Mano Chao

 


Nu har resan i Lidköping tagit slut. Det känns som igår jag, Anna och Lena var på intervju och Margaretha berättade vilka möjligheter som kommer att ges. Ulrika som berättade hur och när kaffet skulle kokas och vilka termosar som ska till att fyllas på morgonen. Shit, kommer ihåg hur stressad jag kände mig över att jag antagligen kommer vara the one and only som glömmer av att göra kaffe. Men jag klarade det=) Jadu, kaffeveckan kommer nog vara en av de få sakerna jag inte kommer sakna!

Vi har hunnit med en hel del på resan mot att bli KulturTurismEntreprenörer; vi har blivit proffs på att göra lekar, som till exempel Så ska det la låta? Vi har lärt oss Lidköping lika bra som gångertabellen, hur man fixar in minderåriga på Stadt, och pointen av att börja plugga på hemtentor i tid.


Riktigt grymma har vi varit, och en sak är säker, jag kommer sakna er!!!


Och nu, en liten tribute till en fantastisk rolig tid i Lisch:

   

   

   

   


En del festande har vi haft, en del representativa dagar, tacokvällar, maskerad och massa mys. Tre tomtegummor med samma klädsel (helt oplanerat) och en full tomte... vad mer kan man begära? 


Praktik på SPA...



 

   

   

     

Nu är vi ett steg närmare NYA ZEELAND och nya äventyr!!!


Mission completed...


 


Kommentarer
Postat av: sandra dee

OMG vad seriös du är! Shit, måste tagit lång tid att ladda upp alla bilder! Men vilken fin sammanfattning av Lisch, väldigt ambitiötst måste jag säga! puss o kram

2008-12-12 @ 18:01:42
URL: http://sandrarubensson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Oh lord, så fint! Sitter nästan o får en liten tår i ögat här hemma i snöiga Falköping! Åhhh, nu åker vi snart, det ska bli undebart! Sitter med hemtentan nu, satan vad trögt det är eller??!!Vi hörs i mellandagarna eller så, så bestämmer vi mer inför vårt kommande äventyr. Må så gott nu tjejen, ta hand om dig o passa på att myyysa riktigt rejält hemma i GBG med la familia! Puss!

2008-12-13 @ 14:36:24
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0