En ovanligt vanlig dag i Lidköping

Idag morse for jag och Anna upp till allas vårt kära Lidköping. Den där känslan av att åka bort är i alla fall borta, nu känns det som att åka hem till lägenheten. När helgen närmar sig åker jag hem igen, och då är det till Göteborg. Snart åker jag hem till lägenheten i Grekland också! Helt sjut vad man kan anpassa sig lätt. För några år sen hade jag bara ett hem, nu har jag tre. I love it=)

Nu sitter jag här och halvsneglar på MTV samtidigt som jag försöker samla tankarna.. Jag kan inte fatta att det inte ens är tre veckor kvar tills vi åker! Yupp vi ska åka till HALKIDIKI!!!! Den trejde maj flyger jag och fröken Liljegren iväg till varmare breddgrader. Jag kan tänka mig att själva arbetet börjar först på måndagen.. SPÄNNANDE=)

image2

Där sitter vi snaaart!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

OOh det kommer bli sååå grymme i Grekland!!

2008-04-17 @ 09:44:32
URL: http://annaliljegren.blogg.se
Postat av: Mikaela

Ja, kan ni fatta tjejer, det är inte långt kvar nu innan vi alla sticker iväg på olika håll...;) Så kul!!

2008-04-17 @ 23:10:52
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0